Vacature Office Manager

Office Manager in Middelburg

Office Manager

Boogaard Advocaten zoekt een

Office Manager

De officemanager is verantwoordelijk voor de gehele administratie van het kantoor.

Tezamen met het bestuur zorgt hij/zij ervoor dat de werkzaamheden in het kantoor soepel verlopen.

De werkzaamheden

  • verzorgen van de financiële administratie en belastingaangiften
  • facturering en debiteurenbeheer
  • het meewerken aan de automatisering
  • het bijhouden van de personeelsadministratie, correspondentie
  • inkoop en voorraadbeheer
  • informeren van het bestuur en de advocaten

Wij zoeken

  • een enthousiaste teamspeler
  • affiniteit met HR
  • ervaring in een vergelijkbare functie
  • HBO opleiding en werk- en denkniveau

Wij bieden

  • een baan met afwisselende werkzaamheden en
  • met ruimte voor eigen initiatief
  • een passende beloning, goede arbeidsomstandigheden en arbeidsvoorwaarden
  • een werkweek van 32-36 uur

De organisatie

Boogaard Advocaten is gevestigd in Middelburg. De praktijk van Boogaard Advocaten kenmerkt zich door de dienstverlenende instelling en het streven naar kwalitatief hoogwaardige juridische dienstverlening.

Verdere informatie over ons kantoor is te vinden op onze website www.boogaardadvocaten.nl

Sollicitaties met cv kunnen worden gericht aan ,

Buitenruststraat 14, 4337 EH Middelburg ()



Functie:office manager
Startdatum:18-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Boogaard advocaten via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Middelburgkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de middelburgkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Middelburg
  2. Office Manager Boogaard advocaten 18-02-2024

Bekijk ook andere vacatures