Vacature Teamleider automatisering en facilitaire dienst

Teamleider automatisering en facilitaire dienst in Middelburg

Functieomschrijving

Ben jij de teamleider die aandacht heeft voor de individuele medewerker en het team meeneemt in organisatieveranderingen?

Voor onze opdrachtgever zoeken wij een teamleider automatisering & facilitaire dienst.

Als teamleider laat jij je team uitblinken in de organisatie en stuur je aan waar nodig.

Ben jij die communicatieve teamleider die weet wat mensen nodig hebben? Lees dan vlug verder!

wat bieden wij jou
  • € 3.000 - € 4.500
  • Tijdelijk t.v.v. ziekte
  • Middelburg
  • 36 uur
  • Reiskostenvergoeding
  • Werken voor de overheid
wie ben jij

Jij kan jezelf omschrijven als een teamleider die weet wat mensen nodig hebben. Op deze manier weet jij de persoonlijke als de organisatie doelen te bereiken. Je bent communicatief sterk en je weet vertrouwen en openheid te creëren waarmee je een hecht team ontwikkelt.

Verder ben je:

  • HBO richting facilitair / ICT
  • Leidinggevende ervaring
wat ga je doen

Als teamleider automatisering & facilitaire dienst heb je een breed takenpakket. De taken zijn voornamelijk de dagelijkse aansturing van de huismeesters en receptionistes voornamelijk op het kantoor in Middelburg.

Maar ook regel je de vakantiedagen, het ziekteverzuim en ben je aanspreekpunt voor alle 27 medewerkers van het team. Ook deins je niet terug voor de vele vraagstukken die er liggen op het gebied van facilitaire zaken.

waar ga je werken

Bij deze opdrachtgever werken doeners. Met de voeten, soms letterlijk, in de klei. Iedere Zeeuw is dagelijks afhankelijk van hun werk. De rol van de organisatie krijgt nog meer impact als je kijkt naar de enorme uitdagingen door klimaatverandering. Denk hierbij aan de zeespiegelstijging en beschikbaarheid van zoetwater.

Het team Automatisering bestaat uit 12 medewerkers.

Facilitaire dienst bestaat uit 15 medewerkers waarvan 4 medewerker werkzaam in kantoor Terneuzen.

Er zijn 4 medewerkers die werkzaam zijn als beleidsmedewerkers en de andere medewerkers zijn 4 huismeesters en 6 receptionistes.

sollicitatie

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!

Bij vragen neem dan gerust contact op met ons! Dat kan bij Daniëlle, Marjolein of Myrthe op 0115-640300 of via terneuzen@nl.randstad.com

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:Leidinggevende functies op het gebied van zakelijke diensten en op administratief gebied, niet elders geclassificeerd
Startdatum:11-01-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:5500 – 5500
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via terneuzen@nl.randstad.com of 0115-640300. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Middelburgkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de middelburgkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Middelburg
  2. Teamleider automatisering en facilitaire dienst Randstad 11-01-2024

Bekijk ook andere vacatures