Functieomschrijving
Ben jij de teamleider die aandacht heeft voor de individuele medewerker en het team meeneemt in organisatieveranderingen?
Voor onze opdrachtgever zoeken wij een teamleider automatisering & facilitaire dienst.
Als teamleider laat jij je team uitblinken in de organisatie en stuur je aan waar nodig.
Ben jij die communicatieve teamleider die weet wat mensen nodig hebben? Lees dan vlug verder!
wat bieden wij jouJij kan jezelf omschrijven als een teamleider die weet wat mensen nodig hebben. Op deze manier weet jij de persoonlijke als de organisatie doelen te bereiken. Je bent communicatief sterk en je weet vertrouwen en openheid te creëren waarmee je een hecht team ontwikkelt.
Verder ben je:
Als teamleider automatisering & facilitaire dienst heb je een breed takenpakket. De taken zijn voornamelijk de dagelijkse aansturing van de huismeesters en receptionistes voornamelijk op het kantoor in Middelburg.
Maar ook regel je de vakantiedagen, het ziekteverzuim en ben je aanspreekpunt voor alle 27 medewerkers van het team. Ook deins je niet terug voor de vele vraagstukken die er liggen op het gebied van facilitaire zaken.
waar ga je werkenBij deze opdrachtgever werken doeners. Met de voeten, soms letterlijk, in de klei. Iedere Zeeuw is dagelijks afhankelijk van hun werk. De rol van de organisatie krijgt nog meer impact als je kijkt naar de enorme uitdagingen door klimaatverandering. Denk hierbij aan de zeespiegelstijging en beschikbaarheid van zoetwater.
Het team Automatisering bestaat uit 12 medewerkers.
Facilitaire dienst bestaat uit 15 medewerkers waarvan 4 medewerker werkzaam in kantoor Terneuzen.
Er zijn 4 medewerkers die werkzaam zijn als beleidsmedewerkers en de andere medewerkers zijn 4 huismeesters en 6 receptionistes.
sollicitatieKun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!
Bij vragen neem dan gerust contact op met ons! Dat kan bij Daniëlle, Marjolein of Myrthe op 0115-640300 of via terneuzen@nl.randstad.com
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | Leidinggevende functies op het gebied van zakelijke diensten en op administratief gebied, niet elders geclassificeerd |
Startdatum: | 11-01-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 5500 – 5500 |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via terneuzen@nl.randstad.com of 0115-640300. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Middelburgkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de middelburgkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Middelburg via Middelburgkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Middelburgkrant.nl.
© Middelburgkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.