Vacature Bureaucoördinator

Bureaucoördinator in Middelburg

zomeratelier2016

  • WIEBENJIJ?

Omgeving
CBK Zeeland is het centrum voor beeldende kunsten, vormgeving en architectuur in Zeeland en staat voor het scheppen van ruimte voor artistieke en creatieve praktijken. In de afgelopen jaren hebben wij ons steeds meer ontwikkeld als conceptontwikkelaar en bemiddelaar en hebben we verschillende sectoren met elkaar kunnen verbinden zonder dat zij hun eigen kracht en eigenzinnigheid verliezen. Tevens ondersteunt en faciliteert CBK ZeelandKunstuitleen Zeeland.

CBK Zeeland organiseert en produceert debatten, ontmoetingen, tentoonstellingen, excursies, opinies en ontwerpateliers om zo actief bij te dragen aan het tot stand brengen en in stand houden van een gezonde, veilige, mooie en duurzame omgeving. Het zichtbaar, bespreekbaar en toegankelijk maken van beeldende kunst, vormgeving en architectuur steeds als uitgangspunt.

CBK Zeeland is op zoek naar een bureaucoördinator voor 32 uur per week met als kerntaak: de financiële administratie.

De bureaucoördinator doet tal van administratieve en organisatorische werkzaamheden om het kantoor van CBK Zeeland soepel en efficiënt te laten lopen en is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken. De bureaucoördinator ondersteunt de directie en de projectcoördinatoren in alle voorkomende werkzaamheden op het gebied van: personeel, informatie, organisatie, financiën, communicatie, digitale omgeving, huisvesting en algemene zaken. De bureaucoördinator is een centraal aanspreekpunt binnen de organisatie.

Wij zoeken een medewerker met:
• HBO werk- en denkniveau;
• minimaal twee jaar ervaring in een vergelijkbare functie (voorkeur)
• kennis en ervaring van financiële administratie en programma's w.o. boekhoudprogramma King en Microsoft Office;
• goede contactuele vaardigheden;
• uitstekende beheersing van Nederlands en Engels in woord en schrift;
• affiniteit met hedendaagse kunst is een pré.

De taken zijn o.a.:
• het voeren van de financiële administratie van CBK Zeeland en Kunstuitleen Zeeland zoals het opstellen van rapportages, begroting en jaarrekening in overleg met de directeur;
• het voeren van de collectie- en abonnementenadministratie van de kunstuitlenen in Zeeland;
• het coördineren van het interne bedrijfsproces m.b.t. personeel, huisvesting, inkoop e.d.;
• secretariële werkzaamheden en ondersteuning directie bij diverse taken;
• invullen en bijhouden website;
• aannemen en afhandelen van mail- en telefoonverkeer

Wij bieden een prettige werkplek binnen een klein flexibel team dat open staat voor elkaar en haar omgeving. Er is ruimte voor ontwikkeling, eigen initiatief en goede ideeën.
De overdracht van de taken gebeurt in goed overleg.

CBK Zeeland volgt de richtlijn functie- en loongebouw prestatie-instellingen voor beeldende kunst opgesteld door De Zaak Nu. (Kijk bij: uitvoerend - kleine instellingen)


Stuur uw sollicitatiebrief met c.v. uiterlijk 15-2-2024 per mail naar

Stuur je motivatiebrief en CV vóór 15 februari 2024 naar



Functie:bureaucoördinator
Startdatum:12-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Stichting Centrum voor Beeldende Kunsten, Vormgeving en Architectuur Zeeland via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Middelburgkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de middelburgkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Middelburg
  2. Bureaucoördinator Stichting Centrum voor Beeldende Kunsten, Vormgeving en Architectuur Zeeland 12-01-2024

Bekijk ook andere vacatures